Порадник методиста

 

Розпочато новий 2025/2026 навчальний рік

Виходячи із визначених директивними документами Міністерства освіти і науки України та аналізуючи освітньо-виховну роботу за минулий рік та враховуючи досягнення і перспективи розвитку педагогічний колектив визначає такі  пріоритетні завдання на 2025 /2026 н.р.:  

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ на 2025/2026 навчальний рік

  1. Продовжувати формувати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас  дітей шляхом складання розповіді за картиною.
  2. Сприяти розвитку естетичного смаку, творчої фантазії, конструктивного мислення дошкільників в процесі роботи з папером.
  3. Сприяти створенню умов для формування у дітей рухових умінь та навичок під час занять з фізкультури.

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ на 2024/2025 навчальний рік

  1. Продовжувати підвищувати рівень культури українського мовлення дошкільників, формувати зв’язне мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій.
  2. Продовжувати працювати над вдосконаленням та збагаченням сприймання дітей дошкільного віку, розширення їхнього сенсорного досвіду через використання дидактичних ігор та вправ.
  3. Формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості, реалістичні уявлення про явища природи, практичні уміння, дбайливого ставлення до її компонентів через пошуково-дослідницьку діяльність.

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ на 2023/2024 навчальний рік

  1. Формування активної  громадянської позиції, підвищення рівня початкової правової освіти дошкільника через створення умов, сприятливих для виховання у дітей поваги до прав людини.
  2. Сприяти удосконаленню культури українського мовлення, формуванню і розвитку мовленнєвих умінь і навичок, збагаченню та активізації словникового запасу дітей, через ознайомлення з творами українських письменників.
  3. Продовжувати роботу  по збереженню, підтримці і збагаченню фізичного розвитку дошкільників, підвищенню рівня функціональних та адаптивних можливостей організму в процесі рухової діяльності.

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ на 2022/2023 навчальний рік

  1. Формування у дітей національно-патріотичної самосвідомості, любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до традицій, культури та історії рідного народу.
  2. Сприяти формуванню системи знань дошкільника про власне тіло, його функціонування, здоров'я, ціннісного ставлення до себе і мотивації до здорового способу життя.
  3. Продовжувати роботу над розвитком мови дітей шляхом розв’язання завдань по діалогічному мовленню та вихованню звукової культури мови через мовленнєво-ігрову діяльність.